poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Zaczekaj na mnie

Zaczekaj na mnie - J. Lynn

Osobiście książka mi się podobała "średnio na jeża". Może mam za duże wymagania, ale już dawno przestały mi się podobać historie typu jak zwykła dziewczyna staje się obiektem uczuć popularnego chłopaka, który rezygnuje z innej popularnej dziewczyny dla niej. Po prostu tak nie jest i to mnie irytuje. Poza tym śmiałe sceny +16 (na +18 to chyba nie aż tak :P ), co mi się podobało. Historia Avery pełna rozczarowań, bólu, łez daje do myślenia, np. co by zrobili moi rodzice. A na pewno nie zachowali się jak jej. Jednak podziwiam dziewczynę, że zdołała im wybaczyć, nawet to, że do końca trzymali się swojego stanowiska.

Ocena: 7/10

Znalazłam w szafce ten ręcznik i strasznie mi się spodobał :D
Mój nowy ręczniczek + zielona herbatka + książka + balkonik
=
Popołudnie IDEALNE




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz