czwartek, 23 lipca 2015

Pocztówki

Mój tata miał ich całe pudełko. Teraz ja chcę zebrać swoją kolekcję. Wysyłane z różnych miejsc od znajomych wywołują uśmiech na twarzy i pokazują, że ktoś pamięta :) Ja w te wakacje wysłałam ich już 20, a jeszcze parę mam do wysłania! Jeżeli ktoś by się chciał wymienić pocztówkami to śmiało można do mnie pisać, ja bardzo chętnie :D Mogłabym się zarejestrować na postcrossing.com, ale jakoś wolałabym, żebym wiedziała od kogo mam te kartki :P

Wysyłajcie znajomym kartki. To naprawdę miłe uczucie znaleźć taki skarb w skrzynce i przeczytać kilka miłych słów :) To lepsze niż sms, pozdrowienia na tablicy na fejsie czy nawet mms. Uwierzcie ;)



P.S. To jest 50-ty wpis na tym blogu :D Dobranoc ^^

2 komentarze:

  1. Ech, czasami zdarza mi się dostać jakąś kartkę, najczęściej z okazji świąt, ale to już bardzo rzadkie zjawisko...:( natomiast kiedyś, jeszcze jakieś 10-15 lat temu, to było co innego ;) Dlatego żałuję, że czas tak szybko goni do przodu, wszystko się zmienia i technika rozwija się nieprawdopodobnie szybko, a takie fajne "tradycyjne" gesty jak wysyłanie kartek, odchodzą do przeszłości...:(
    Buziaki :*****

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już swoją dostałam, dziękuję! Jest ekstra! <3

    OdpowiedzUsuń