czwartek, 2 lipca 2015

Wodospad Kamieńczyka

Najwyższy wodospad w polskich Karkonoszach. Próg wodospadu znajduje się na wysokości 843 m n.p.m. Wodospad spada trójstopniową kaskadą o wysokości 27 m do przepięknego Wąwozu Kamieńczyka.
Urok i baśniowy klimat wąwozu Kamieńczyka docenił Andrew Adamson reżyser brytyjskiej produkcji „Opowieści z Narnii: Książę Kaspian”. *
To oficjalna wersja. Nieoficjalna jest taka, że jestem bardzo szczęśliwa, że zdecydowałam się zobaczyć to na własne oczy, bo naprawdę warto. Na początku szłam na oślep. Niby miałam mapę, ale nie najlepiej sobie z nią radzę (a przynajmniej tak myślałam), więc postanowiłam po prostu iść przed siebie. Cóż, w najgorszym wypadku bym się zgubiła, a i tak wróciłabym stamtąd, skąd przyszłam. W każdym razie szłam sobie malowniczą drogą w środku lasu, robiłam zdjęcia, po drodze natknęłam się na drogowskaz i ostatecznie dotarłam do wodospadu. Widok niesamowity. I ta satysfakcja... Droga nie była taka prościutka, ale też przesadnie trudna. Gorsze było to, że nie było z kim dzielić tej drogi. Ale to inna sprawa ;)
Zachęcam do obejrzenia zdjęć poniżej :)















Kończę dzień pełen wycieczek (bo oprócz gór pochodziłam jeszcze po pobliskim lesie i po mieście) i idę spać z uśmiechem na ustach :)
Dobranoc :*



* źródło: http://www.szklarskaporeba.pl/o-szklarskiej-porebie/atrakcje-i-zabytki/196-wodospad-kamienczyka.html 

2 komentarze:

  1. Wierz mi, Sandra, szczerze żałuję, że nie było mnie tam z Tobą! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi się zrobiło :)
      Może kiedyś będziemy miały okazję gdzieś się wybrać razem :) Mam taką nadzieję!

      Usuń