wtorek, 18 listopada 2014

Come back :)

Wiem, że dawno nie pisałam, ale zdaję sobie jednocześnie sprawę, że nikt tego nie zauważył :P Ale to się zmieni ;) Przede wszystkim to, że będę znikać na tak długo, a poza tym to, że nikt nie czyta tego bloga ;)

Od bardzo długiego czasu chciałam mieć fajnego bloga i nawet próbowałam wiele razy, ale po długim czasie mi się nudziło, bądź po prostu wykręcałam się brakiem czasu. Właściwie ze wszystkim tak miałam. Chciałam czegoś, niby zaczynałam, ale to się baaaardzo szybko kończyło. Ale koniec z tym !

Przekonała mnie jeszcze rada Demi Lovato w swojej książce "Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku":

Nie próbuj wszystkich zadowolić, po prostu skup się na zadowalaniu siebie. Jeśli ktoś przesadnie cię krytykuje, nie dolewaj oliwy do ognia, odpowiadając na to.

To też ważna kwestia, bo za bardzo się przejmowałam opiniami innych, dlatego np. nie udostępniałam adresu nigdzie. Teraz nie udostępnię na Face, ale gdzie indziej owszem ;)

No i cóż, to na razie tyle ;)

Do następnego :)

1 komentarz: