poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Wiosennych parę zdjęć

Niestety nadal nie mam pomysłu na kolejne części opowiadania... Coś mi świta, ale to jeszcze nie jest to, co bym chciała uzyskać.
Tymczasem podzielę się z Wami kilkoma fotkami zrobionymi u mojej cioci Marysi w ogródku.









Wiosna to piękna pora roku! Wszystko jest takie zachwycające, piękne, świeże :3 Najbardziej lubię wtedy spacerować, najlepiej w nieznane miejsca. Szukam inspiracji, interesujących miejsc i pasjonujące rzeczy, którymi nacieszę moje głodne oczy :)
Któregoś dnia znalazłam drogę do takiego... parku? Moja koleżanka Karolina mówi na to "wąwóz" (zapytam ją przy okazji dlaczego :D ). W każdym razie jest tam bardzo przyjemna ławka i ochrzciłam ją swoją ławką do czytania :D Mam nadzieję, że mi nikt jej nie będzie chciał zajmować, jak będę chciała poczytać :P
To czytałam za pierwszym razem :)


Do łask wróciła moja ulubiona torba na książki <3
i nie mogło zabraknąć Tymbarka <3
Dobrze, zostawię Was z piosenką, która przypomina mi dzieciństwo i czerwone Cinquecento, które mieliśmy :D Były w nim puszczane piosenki Skanera i odtąd, gdy słyszę jego piosenkę - widzę "Pszczołę" jak pieszczotliwie nazywał ją mój tata :D Pszczoła była super :3
Skaner - Wiosna

Dobranoc :*

2 komentarze:

  1. Jestem zachwycona tymi wiosennymi zdjęciami! Najbardziej trzecim, bo mam jakieś szczególne uwielbienie dla promieni słonecznych wyglądających spoza drzew ;) no i tym z bocianem, oczywiście :)))))
    A w Twojej Torbie się zakochałam! <3
    Życzę Ci Kochana, dużo natchnienia (I sobie też...) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja też mam słabość do promieni słonecznych ;)

      Nie dziękuję i Tobie też życzę natchnienia ;) :*

      Usuń