niedziela, 15 lutego 2015

Ja - Modeleczka :D

Piękną mamy wiosnę tej zimy! - Inaczej bym tego nie ujęła :D Słoneczko, ani śladu śniegu, temperatura wariuje, jakby termometr świata się zepsuł... A ja wbijam się w sweter (w gwoli ścisłości dwa :D) i pozuję najlepszej fotografce, jaką znam :3 Wybrałyśmy się z Julką w nasze ulubione miejsce - Bielnik i tak oto powstały te... małe arcydzieła :D Marna ze mnie modelka, ale Julka wydobyła ze mnie to COŚ i mi osobiście bardzo się podobają te fotki :)
Ale starczy tego gadania, trzeba to zobaczyć :)






I moje ulubione :)

Dziękuję Julci za użyczenie swetra, za świetnie spędzony czas i te cudeńka :)
Polecam jej bloga ---> Fotografia z Romciem http://fotografia-z-romciem.blogspot.com/
Zmykam oglądać Love, Rosie a Wam przypominam, że w środę o 20.00 będzie nowe opowiadanie :)

4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia, mają w sobie jakąś magię :)
    +ciekawy kolor włosów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Słowa uznania należą się też Julce :)
      Kurcze, dzięki :D Powiem Ci, że bałam się przy farbowaniu czy wyjdą takie jak chcę, ale wyszły idealnie :D

      Usuń
  2. Bardzo sie ciesze, ze moje zdjecia tutaj sa :)
    Blog ciekawie sie zapowiada, czekam na wiecej☺ Juz się nie moge doczekac na kolejna sesje z Toba 😘 pozdrawiamy zaloga Fotografia z Romciem 😘📷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nie mogę doczekać <3 Zdjęcia z Tobą stają się jednym z moich ulubionych rozrywek, serio :) Ale następnym razem musimy na dłużej :)
      buźka :*

      Usuń