niedziela, 22 lutego 2015

Spring is comming

Najpierw sesja, a teraz wiosna zbliża się wielkimi krokami :) Dzisiaj była tak piękna pogoda, miałam tak wspaniały humor, że czułam, iż świat jest mój :P Kupiłam sobie z tej okazji pudełko truskawek (co prawda to było spowodowane tym, że w pracy, gdy je kasowałam, poczułam ten zapach i nie mogłam się oprzeć :P ) i żonkile w doniczce. Pragnę dodać, że marna ze mnie opiekunka kwiatów, ale nie mogłam się im oprzeć :) Co prawda w Lidlu nazwali je narcyzami, nie będę się spierać, ale ja wolę jednak żonkile :)
A z tejże okazji, że było 12 stopni (W LUTYM!), wybrałam się z moją kumpelą na spacer :) W naszym wykonaniu nie można to było nazwać spacerem, bo obie pędzimy jak szalone, ale na lubelskim starym mieście zwolniłyśmy tempa. Zachwycałyśmy się pięknymi budynkami, a pod Lubelskim Zamkiem wzięłyśmy udział w pokazie iluzji :D Podeszło do nas trzech kolesi, potem się okazało, że są w naszym wieku, i jeden z nich się przedstawił i powiedział, że jest iluzjonistą. Zaprosił nas do wzięcia udziału w jego filmiku promocyjnym.Co on wyprawiał, to ja nie mam pytań O.o Czarował nas tak, że zgłupiałam, naprawdę! Monika miała zaciśniętą w dłoni czerwoną piłeczkę z gąbki. Pstryk! I piłeczki są dwie! To samo z kartami. Tasuje, tasuje, karty są niebieskie, za moment czerwone, a potem zupełnie białe. Ja nie wiem, jak on to zrobił, ale koleś jest dobry :D Jak owy filmik promocyjny się pojawi, postaram się go wstawić :D

Nie zanudzając, chciałam się z Wami podzielić paroma zdjęciami z dzisiaj :)

Cud, miód

Trochę wiosny :)

A to taka sobie ja :)

Z Mroczusiem :)
My - przyszłe gwiazdy Hollywoodu :D


Ciepłe powietrze, słońce, pokonane kilometry - wszystko to dało mi kopa do pracy i właśnie zaczynam pisać drugą część mojego opowiadania bez tytułu :P Widzimy się w środę o 20.00.
A tu jeszcze parę zdjęć z mojego warsztatu pracy :P

Polecam - Sandra Czarniecka :D
Moje notatki ;) Muszę je robić, bo przy pisaniu
jednocześnie dwóch opowiadań i książki
człowiek się gubi :P
Płyta towarzysząca mi dzisiaj cały dzień :)
Taylor Swift - Red (2012)


Biorę się robotę, a Wam życzę samych słonecznych dni na przyszły tydzień, dużo energii i uśmiechu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz