sobota, 14 lutego 2015

Miłosna setka na Walentynki

100 piosenek o miłości

50 piosenek jest solowych, 50 - duetów :)
Założyłam, że żaden solowy artysta nie może się powtarzać.
Kolejność jest zupełnie losowa !
Do każdej piosenki macie link na yt :) (nie każda jest z teledyskiem)
Teksty są o nieszczęśliwej, szczęśliwej miłości, erotyczne, różne :D
Dziękuję askowiczom za odpowiedzi na moje anonimowe pytania :) Buziaki dla wszystkich, choć nie umiem Was wymienić :)

Duety
 1. Robbie Williams & Nicole Kidman - Somethin' Stupid
 2. Justin Bieber & Big Sean - As Long As You Love Me
 3. Selena Gomez & The Scene - Naturally
 4. Taylor Swift & Ed Sheeran - Everything Has Changed
 5. Pink & Nate Ruess - Just Give Me A Reason 
 6. Labrinth & Emeli Sande - Beneath Your Beautiful
 7. Long & Junior - Kocham Cię
 8. Rihanna & Mikky Ekko - Stay
 9. Kamaliya & Thomas Anders - No Ordinary Love
10. Cher Lloyd & Mike Posner - With Ur Love
11. Avril Lavigne & Chad Kroeger - Let Me Go
12. Patrick Swayze & Wendy Fraser - She's Like The Wind
13. Bill Medley & Jennifer Warnes - (I've Had) The Time Of My Life
14. Liber & Natalia Szroeder - Nie Patrzę W Dół
15. Kylie Minogue & Jason Donovan - Especially For You
16. Calvin Harris & Ellie Goulding - I Need Your Love
17. Vanessa Hudgens & Zac Efron - Right Here Right Now 
18. Hania Stach & Łukasz Zagrobelny - Ty I Ja
19. Ewa Farna & Kuba Molęda - Nie Zmieniajmy Nic
20. Demi Lovato & Joe Jonas - Wouldn't Change A Thing
21. Łukasz Zagrobelny & Ewelina Flinta - Nie Kłam, Że Kochasz Mnie
22. Alexz Johnson & Ron Pope - Nothing
46. Urszula & Seweryn Krajewski - Bądź Zawsze Blisko Mnie
47. Universe & Beata Kozidrak - Tyle Chciałem Ci Dać
48. James Morrison & Nelly Furtado - Broken Strings
49. Will.I.Am & Miley Cyrus - Fall Down
50. Enrique Iglesias & Ciara - Takin' Back My Love

Solowe
 1. James Blunt - You're Beautiful
 2. Katy Perry - Thinking Of You
 3. Whitney Houston - I Will Always Love You 
 4. Universe - W Perły Zmienić Deszcz
 5. Passenger - Let Her Go
 6. Ed Sheeran - Give Me Love
 7. Avril Lavigne - When You're Gone
 8. Modern Talking - You're My Heart, You're My Soul
 9. One Direction - Little Things
10. The Wanted - Heart Vacancy
11. Miley Cyrus - When I Look At You
12. Jennifer Rush - Power Of Love
13. Taylor Swift - You Belong With Me
14. Bryan Adams - (Everything I Do) I Do It For You
15. Alexz Johnson - I Still Love You
16. Pezet - Spadam
17. Patrycja Markowska - Świat Się Pomylił
18. Strachy Na Lachy - Dzień Dobry, Kocham Cię
19. Tomasz Karolak - Zabiorę Cię...
20. Ich Troje - A Wszystko To, Bo Ciebie Kocham
21. Chanel - Moja Ukochana
22. A Fine Frenzy - Almost Lover
Gareth Gates - Anyone Of Us (Stupid Mistake)
46. t.A.T.u. - All About Us
47. A-Ha - Stay On These Roads
48. OneRepublic - Something I Need
49. Piękni I Młodzi - Niewiara
50. Celine Dion - My Heart Will Go On

Ile to mnie pracy kosztowało.... o.O
Ale było warto :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz