niedziela, 1 marca 2015

Trochę muzyki

Nie mam ostatnio wiele czasu, by cokolwiek pisać. Kursuję z akademika na uczelnię, z uczelni do pracy, a jak wracam to nie mam na nic siły. A i pisać nie mam za bardzo o czym. Ale dzisiaj pomyślałam, że na koniec dnia przekażę Wam trochę dobrej energii spowodowanej czyimś uśmiechem do mnie :) Oto pięć piosenek, które ostatnio dają mi pozytywnego kopa i chcę, żeby Wam też dały :)

R5 - Smile

Sia -You're Never Fully Dress Without A Smile

Bon Jovi - Because We Can

Blue System - C'est La Vie

Bebe Rexha - I'm Gonna Show You Crazy


A na marginesie dzisiaj mój ukochany, ulubiony piosenkarz kończy (tylko) 52 lata :D
Thomas, Happy Birthday :* <3
(tak, wiem, że NA PEWNO to przeczyta :D )


Do środy :* O 20, pamiętajcie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz